About us, 3UIAM student.

Welcome to our class blogs. Well, this blog's not beautiful like yours but it still look good to us. Here, we just wanna shared some experience and knowledge. For now, we want to story about all students in our class. In our class, there have 35 student altogether.

Hazwie Syazwan : Kami panggil dia Awie. Dia lah Ketua kelas kami yang sangat bertanggungjawab. Sentiasa patuh arahan guru dan juga pelajar cemerlang.

Nur Zahidah : We call her, Ieda. Dia lah Penolong ketua kelas kami yang sangat prihatin. Dia juga seorang yang sangat memahami dan sentiasa membantu rakannya dengan ikhlas.

Aifaa Iryani : We call her Aifaa for short. Dia seorang yang baik, penyabar dan kadang kadang suka buatbuat tak faham apa yang kita cakap . hahah . jangan marah ye Aifaa . 

Amir Hamzah : We just call him Amir. Such a weird guy. Suka main sorang sorang . Cool. Yang penting dia suka menolong orang . 

Amiratul Syahira : Just call her Amie for short. Seorang yang periang dan suke senyum . tapi kadang kadang dia selalu sedih -,-

Anis Hazirah : Call her Anis. Seorang pengawas di sekolah. Seorang yang pendiam dan pandai. Diam diam berisi ni.

Devendran : Call him Dev. Seorang yang pandai tapi sukar bergaul dengan orang lain.

Farah Auni : Ini dia orang yang cool di kelas. We call her Auni. Dia sangat sangat periang dan suka menceriakan suasana kelas. Kalau dia tak datang kelas kami memang sunyi. Dia juga seorang pemain Chess yang handal. 

Farezad Faidhi : We call him Ejad. Seorang yang pendiam dan agak malu dan takut dengan perempuan. elalu menjadi mangsa ' drop ' oleh sahabat nya sendiri Imran. Sabor jelaaa :P

Hawadah : Call her Wadah for short. Seorang yang selambe dan baik hati.

Intan Rahaiyu : Okay, about this girl. We call her, Ayue. Dia seorang pengawas yang "agak" tegas di sekolah. Seorang yang mengikut mood sendiri dan gila apabila mood dia baik. Dia juga seorang yang baik hati.

Intan Syahira : We call her, Syera. Dia ni seorang yang ceria. Tetapi kadang-kadang sakitnya membuat dia kurang ceria. Dia juga seorang yang "friendly".

Luffi Naim : We call him, Luffi or Lup. Dia seorang yang cool dan pendiam didalam kelas dan kadang sering membuat lawak dan kadang dia serious.

Muhamad Akmal Safwan : We call him, Akmal. Seorang yang baik dan cool. Sahabat karib Amir dan Luffi.

Muhamad Hazim : We call him, Hazim. Dia seorang yang pintar. Dia juga seorang yang kecoh dan suka menyanyi -,-

Mohd Rofidi : We call him, Idi. Dia seorang yang ceria. Sentiasa ceria dengan sesiapa sahaja. Apatah lagi dengan perempuan. Sangattt rapat.

Muhamad Ikhwan : We call him, Ikhwan but seldom we call him, Ujang. Dia seorang yang agak "gelabah". Dia juga seorang yang baik dan cool.

Muhamad Nur Ikhwan : We call him, Ikhwan. Seorang yang pelik , tak pernah rase segan , suke becerita. Tapi dia seorang yang pandai science macam scientist.

Muhamad Nur Akmal : We call him, Akmal. Dia seorang yang dan pemalu tetapi diam diam berisi. Pandai lah makananya.

Muhamad Imran : We call him as Imran. Seorang yang suke 'loya buruk' tapi dia juga seorang yang baik. Dia juga sorang yang bijak. Kalau dia tak datang, tak kecoh lah kelas kami.

Thanushan : This boy, we call him, Tanu or Tanushan. Dia seorang yang pelik dan juga pintar. Dia ada kelainan. Dia boleh bertukar tukar suara. Haha.

Sanjihuen : We call him, Sanji. Seorang pengawas di sekolah. Dia juga seorang yang pandai.

Wan Muhamad Naim : Kami panggil dia Naim. Da seorang yang pendiam. Suka buat kerja sendiri.

Saranyia : Kami panggil dia Sara. Seorang yang banyak cakap especially dengan Thunissha. Dia juga seorang pelajar cemerlang.

Thunishha : We call her, Thunissha. Dia juga seorang yang pandai seperti Sara. Kalau dengan Sara memang tak cukup mulut dia.

Izzatul Izzaty : We call her, Atul. Seorang yang ceria dan suka buat lawak. Cool~

Syafiqah Murni : We call her, Murni. Seorang yang happening dengan sahabatnya Atul.

Nurul Farhana : Whoaaa. We call her, Nana. Seorang yang sentiasa happy and suka membuat kan orang gembira. Budak yang banyak cakap.

Putri Iylianisha : We call her, Putri. Seorang yang ceria. Seakan akan lupa dunia bila bersama Farhana, Intan dan Amira.

Nur Adlina : We call her Elyn. Seorang yang manja dan baik. Seorang yang suka nangis dan juga peramah.

Nur Syafiqa : We call her Eka. Seorang yang peramah dah friendly juga lah. Dia juga seorang yang pandai. 

Amira Adriana : We call her, Myra. Seorang yang banyak mulut. Dia juga seorang yang pelik dan sentiasa ceria. Dia juga suka nangis :P

Divithra Devi : We call her, Devi. Seorang pengawas yang agak tegas. Dia juga seorang yang baik hati dan suka senyum.

Nur Aishah : We call her, Ecah or Aishah. Seorang yang pendiam dan pemalu.

Nur Aniah : We call her, Aniah. Dia seorang yang pendiam dan pemalu seperti Aishah. Dia juga seorang yang pandai. 

There we are,
Idi, Hazim, Awie, Aifaa and Elyn.

Thunissha and Saraniya.

 Luffi Naim.

 Aniah .

 Amie and Aifaa.

Naim.

Syera and Farah Auni.

Putri Iylianisha and Amira Adriana.

Akmal, Hazim, Amir and Imran.

The girl.

Saya ingin memohon maaf jika ada tersilap kata dalam post pertama kami ini. Saya juga ingin memohon maaf jika tiada gambar anda didalam post ini. Setiap manusia pernah berbuat kesalahan. Terima kasih. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment